Thursday, September 02, 2004

Convocation....

alhamdulillah....pagi ni aku terlampau gumbira...memang gumbira...gembira sebab 18 hb ni aku akan konvo....syabas...dah ler konvo 18 hb nie...pastu, konvo pulak hari pertama, sesi pertama...iaitu waktu pagi....memang apa yang aku hajati, Allah dah kabulkan....alhamdulillah..memang aku bersyukur atas apa yang Allah tentukan untuk aku...dan aku sentiasa redha dengan apa saja ketentuan-Nya terhadap diriku...insya-Allah dimohonkan agar terus istiqomah dalam semua lapangan hidup dalam mendapatkan mardhotillah....inys-Allah....

aper2 pun boss aku dah bagi green light..."Nak cuti berapa hari ni?seminggu?cukup??... yes...nampaknya memang best....boss aku pun paham2 jer...hehehee...aku masih ingat lagi masa aku lapor diri....kata boss aku "kalu bab cuti awak tak payah risau..cakap jer bila awak nak cuti dan berapa hari nak cuti...saya tak kisah...dan tak payah lah nak isi borang cuti..just bagi tau kat saya..ok.....fulamak..memang best dapat boss yang macam ni...memang sporting giler lah....apa pun thanks...coz take me as your worker...and give me some chances to collect an experiece as research assistance in your company....thank you very very very much...and i promise...i'll do all the best as i can...someday, i'll continue my study...get master and if i can, more than that...phd....insya-Allah...

cuti pun cuti gak...translation tak siap lagi nie.....aiseh...takpe...insya-Allah sempat siap...ada lagi 5 hari...2 artikel lagi...hehe...kalu ikut perancangan awal hari ni sepatutnya baru siap satu, 4 lagi tak siap....tapi Allah tu Maha Kaya...yang satu...jadi 3 terus....alhamdulillah. Allah sentiasa permudahkan urusanku...pada Mu ya Allah ku rafatkan setinggi-tinggi kesyukuran yang tidak terhingga....

dipohon moga agar terus istiqomah dalam melakukan ibadat, yang sunat mahupun yang wajib...dan terus istiqomah dalam perjuangan menegakkan syi'ar Islam....serta istiqomah dalam semua perkara.....amin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home