Saturday, September 25, 2004

Bertunang!!!???

aduhai...lama sungguh aku tak menulih...bukan aper, aku kureng berminat kalu nk tulih sekadar menulis...takpelah...untuk jangkamasa panjang...think about it...

aiseh..minggu depan sahabat aku dah nak bertunang...ngan orang kedah...mula2 kata nak buat hujung tahun ni....tapi awal pulak....hampeh amak...pastu sorang lagi tu...tahun depan kot...dok tengah cari keja tetap dulu, baru nak kawin...macam aku lah tu...bior ekonomi kukuh dulu...baru kawin...nie tak, keja ntoh kemana dok gatal nak kawin...mcm adik aku..hehehe...adus...walau aper pun aku masih tercari-cari lagi..siapakah yang bakal bergelar permaisuri dihatiku ini...cewah...jiwanglah pulak...

hampeh..dok syok2 menaip...mawi al-huwaina maghi lah pulok....kacau daun...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home